Reklamı Geç
5 saniye kaldı
SANİYELİ REKLAM SOSYAL MEDYA TAKİP ET
QR KODU site sol kule
sağ dik reklam tweter takip et

28 Mart 2024, Perşembe

BEŞİKTAŞ MEDYA GRUP - Uluslararası Basın Yayın Platformu

Facebook, TikTok karşısında başarısız oldu

Facebook, TikTok karşısında başarısız oldu

Türkiye’de de yoğun kullanıcısı bulunan TikTok, rakiplerine açık ara fark atarak yoluna devam ediyor. ShiftDelete'in haberie göre, Ancak Çin ve Hindistan arasında yaşanan gerilim nedeniyle TikTok, Hindistan’da boykot edilmeye başlandı. Bu yüzden de kullanıcı sayısında ciddi düşüş yaşandığı hatta uygulamanın Hindistan sunucularını kapattığı söyleniyor.

Facebook Lasso artık kullanılmayacak

WhatsApp ve Instagram gibi sosyal medya uygulamalarının da sahibi olan Facebook, TikTok’un yakaladığı başarının ardından, Lasso için yoğun çalışmalara girişmişti. Ancak TikTok, dünya genelinde yaygınlaştı ve Facebook bu projesinden vazgeçti. 2018’de kullanıcılarla buluşan sosyal medya platformu, şu anda son günlerini yaşıyor.

Bazı ülke ve bölgelerde kullanıma alınan Facebook Lasso, 10 Temmuz tarihinden itibaren tamamen kullanımdan kaldırılacak. Uygulama kullanıcılara 15 saniye uzunluğunda videolar çekilmesini ve popüler şarkıların söylenmesini sağlıyordu. Uygulama, geliştirilen algoritmalarla videoları öneriyor ve kullanıcıların izlenme sayılarını artırıyordu.

Uygulama ABD, Meksika, Arjantin, Şili, Peru, Panama, Kosta Rika, El Salvador, Ekvator ve Uruguay’da faaliyet gösteriyordu. Asya’da etkin olan TikTok’a rakip olarak, Kuzey ve Güney Amerika’da faaliyet gösteren Lasso bulunuyordu.

İki uygulama arasında benzer özellikleri de görmek mümkündü. Tasarım olarak birbirine benzeyen uygulamalardan Lasso’nun neden diğer ülke ve bölgelerde faaliyete başlamadığı bilinmiyor.

Editör: Beşiktaş Medya Grup

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

Haber Yorumları

Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır.

Yorum Yazın

CAPTCHA security code

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

yükleniyor
yukarı çık