Renault Grubu’a 4 ödül birden

Renault, ODD tarafından düzenlenen 2018 Satış ve İletişim Ödülleri töreninde 4 ödülün sahibi oldu.

Beşiktaş Medya Grup

Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından düzenlenen 2018 Satış ve İletişim Ödülleri töreninde Renault, “Türkiye’nin En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası” ,“Türkiye’nin En Çok Satılan Binek Otomobil Markası”, “Yılın Gazete Uygulaması" ödülüne layık görüldü. Ayrıca basın mensuplarının, 2018 yılında katıldıkları marka ve modellerin test sürüşü ya da tanıtım etkinliklerini değerlendirdikleri özel kategoride Dacia Duster “Yılın Basın Lansmanı” seçildi.

Türkiye’nin en çok satılan otomobili

2018 yılında gerçekleştirdiği 85 bin 839 satış adedi ile Renault, “Türkiye’nin En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası” oldu. 620 bin 937 toplam satış gerçekleşen 2018 pazarından Renault, 13,8* pay elde etti. 19. kez “Türkiye’nin En Çok Satılan Binek Otomobil Markası” ünvanını elde eden Renault, 76 bin 931 satış adedi ile binek otomobil pazarından 15,8* pay aldı.

Renault, İletişim kategorisinde de ODD Gladyatör ödülü aldı. Şerit Takip Sistemi – Çizgini Bozma uygulaması “Yılın Gazete Uygulaması” seçildi. Halka açık kategorilerde verilen oylar ile ilk 5 içinde yer alan Renault, Çizgini Bozma çalışması ile rakiplerini geride bırakarak ödüle layık görüldü.

Basın tarafından belirlenen “Yılın Basın Lansmanı” ödülü ise, Dacia Duster organizasyonunun oldu. Ödüle layık görülen Duster basın lansmanı, 4x2 versiyonu ve 4x4 versiyonu ile off-road özel parkurunda gerçekleşmişti.