BEŞİKTAŞ

21 Temmuz 2019, Pazar

Beşiktaş Medya Grup / Beşiktaş Gazetesi / Beşiktaş Radyosu

O gazeteci o haberi ve iğrenç olayı yargıya taşıdı zimmet belgelerini ortaya çıkardı

O gazeteci o haberi ve iğrenç olayı yargıya taşıdı zimmet belgelerini ortaya çıkardı

Geçtiğimiz aylarda aleyhine haber yapılan Beşiktaş Belediyesi meclis üyeleri tarafından gündeme getirilen ve tamamen şirket çalışmalarından oluşan, yasal zemine dayanan basın yayın cercevesi içinde yapılan yayıncılık ile ilgili Gazete Beşiktaş sahibi gazetecilikten başka iş yapmamış olan TGC,TSYD ve AIPS Üyesi Sarı Basın Kartı sahibi İsmail Baştuğ'u hedef alan  bir haber yayınlanmıştı.

ismail Baştuğ odatv o gazeteciyi belediye beslemiş
Edinilen bilgiye göre: haberde söz edilen yazılı verilen önerge meclis üyeleri Mustafa Mercan ve Mustafa Kantar tarafından verildiği belirtiliyordu...Daha sonra iletişim hatası olduğu belirtilip, çalışmaların tüm gazete ve basın yayın kuruilarının yaptığı çercevede olduğu bilindiğinden geri çekilip ele alınacak bir durum olmaması nedeniyle grup ve meclise dahi gelmediği tespit edildi. Şirket çalışmaları ile gazete ve gazetecinin işinin ayrı olduğu da kabul edildi.


Ancak tüm bu gerçekler ortada iken bunca yıl hiç bir soruşturmaya uğramamış hüküm verilmemiş  tam tersine tüm incelemelerde devlet yetkililerince onayları alınmış, yetkililerce tebrik ve taktir alan işlerle ilgili  siyasi bir organizasyonla alehlerine haber yapan ve yorum yazan gazeteciyi susturmak. yıpratmak ve algı yaratmaya yönelik kişilik haklarına saldırı niteliğinde cereyan ettiği belirlenmiştir.


FETÖ rüşvet ve yolsuzluk gerekcesiyle İçişleri Bakanlığınca belediye başkanı görevden alınmış tümüne zimmet çıkmış ve tekrar aday dahi gösterilmeyen Beşiktaş Belediyesine mensup bu meclisin üyelerini gazetecilere karşı ortaya koyduğu bu iğrenç siyaseti ve belden aşağı vurma girişimini ve buna alet olanları hayatlarında basın yayın dışında hiç bir iş yapmamış gazeteciler olarak  tekrar kınıyoruz...
Bu çirkin olayla ilgili haberin tek taraflı ve yanlış bilgilerle yayınlandığı gerekcesiyle Oda TV'ye noter kanalıyla düzeltme yazısı gönderilmişti. Haberin yayınlandığı  9 Kasımdan hemen sonra gönderilen yazımız tüm girişimlerimize rağmen yayınlanmamıştır... Haber sitemizde 15 Kasımda konuyu detayları ve belgelerle açıkladık ve kamuoyuna duyuru yaptık. Aylardır her şekilde söz hakkı kullanmak istediğimiz halde anlaşılmaz bir şekilde sonuç alınamamıştır. Kamuoyunun gerçekleri öğrenmesi adına yaptığımız iyi niyetli girişimler ve bu durum karşısında daha önce belirttiğimiz gibi yasal yollardan hukuki işlemler başlatılmıştır. Kamuoyuna tekrar duyururuz...

Haberle detaylar ve belgeler için lütfen linki tıklayın gerçekleri öğrenin

İşte Mecliste zarf aldıklarını itiraf ettikleri video

İşte Beşiktaş Belediyesinin  bilbord pano ihalesinin Mecliste nasıl ve kimlerin teklifi ve oyları ile Beltaş'a verildiğini görün video

Editör: Veri Basın Haber Ajansı

Beğendim 1 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 1 Üzgün 0 Kızgın 0

Haber Yorumları

Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır.

Yorum Yazın

CAPTCHA security code

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

yükleniyor
yukarı çık