Reklamı Geç
5 saniye kaldı
SANİYELİ REKLAM SOSYAL MEDYA TAKİP ET
QR KODU site sol kule
sağ dik reklam tweter takip et

29 Mart 2024, Cuma

BEŞİKTAŞ MEDYA GRUP - Uluslararası Basın Yayın Platformu

​Twitter’da BLACKPINK rüzgarı

​Twitter’da BLACKPINK rüzgarı

Twitter hesabını açan BLACKPINK, #TwitterBlueroom Live Q&A aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki fanlarıyla iletişim kurdu ve Twitter'da dünya çapındaki trendlerde birinci oldu. Fanlar, Twitter’daki resmi hesabın açılışını izleyen 7 gün içinde toplam 19,1 milyon tweet paylaştı. 2,2 Milyon Kişi, BLACKPINK ile #TwitterBlueroom'a giriş yaparak yeni izlenme rekoru kırdı.

Dünyaca ünlü Koreli K-Pop BLACKPINK (@BLACKPINK) ile 30 Haziran'da Twitter üzerinde gerçekleştirilen #TwitterBlueroom Canlı Soru&Cevap oturumu, toplam 2.2 milyon izleyiciye ulaştı ve canlı yayın sırasında Twitter'ın dünya trendlerinde 1 numaraya ulaştı.

Yakın zamanda yeni 'How You Like That' adlı yeni albümünü çıkaran BLACKPINK, 26 Haziran'da @BLACKPINK adlı resmi Twitter hesabını açtı ve 711.000 Beğeni ve 276.000 Retweet’e ulaşan ilk Tweetini yayınladı.

#TwitterBlueroom’daki oturum fanların ve BLACKPINK üyelerinin iletişim kurmasına imkan verdi. Oturum günü, BLACKPINK, fanlarının beklentilerini artırmak için “Yakında Görüşürüz @BLACKPINK” şeklinde bir Sesli Tweet gönderdi. Canlı oturum sırasında BLACKPINK üyeleri, yeni şarkıları ve müzik videolarının sahne arkası detayları hakkında konuştu ve hayranların Twitter'daki sorularını cevapladı.

BLACKPINK ayrıca, BLACKPINK’in geri dönüşünü kutlamak için tasarlanan özel emojileri tanıttı. BLACKPINK üyeleri tarafından çizilen resimlerle oluşturulan bu emojilerde, hayranlar her BLACKPINK üyesinin Korece veya İngilizce adları için hashtag kullandığında otomatik olarak etkinleştiriliyor : #JENNIE#제니#JISOO#지수#LISA#리사#ROSÉ #로제.

#TwitterBlueroom canlı oturumunun bir parçası olarak BLACKPINK, BLACKPINK hayranları Blinks'e hediye olarak vermek için albüm kapakları da yaptı. BLACKPINK üyeleri albüm kapaklarını kendi kişiliklerini ekleyerek çeşitli çıkartmalarla süsledi. Bu albümler Twitter üzerinden soru gönderen hayranlara çizim yoluyla ödül olarak verilecek

BLACKPINK, Twitter’in yeni özelliğini de denedi

#TwitterBlueroom canlı oturumunun olduğu günde BLACKPINK ayrıca Twitter’ın yeni 'Fleets' özelliğini de denedi. "Fleets", içeriğin yayınlandıktan 24 saat sonra otomatik olarak kaybolduğu bir Twitter özelliği. Beğeniler, Retweet'ler ve yorumların sayısı Fleet'te görünmüyor, bu da bu özelliği düşünceleri paylaşmak için mükemmel bir yer haline getiriyor.

Twitter Global K-Pop & K-Contents Ortaklıkları Başkanı Kim Yeon Jeong, “Dünyanın dört bir yanındaki K-Pop hayranları, Twitter tarafından sağlanan özelleştirilmiş içerikle K-Pop ile ilgili gerçek zamanlı sohbetlere katılabilirler. Hayranların, K-Pop sahnesindeki çeşitli şekillerde ve #TwitterBlueroom gibi farklı içeriklerle gerçek zamanlı olarak gerçekleşen olayların parçası olmalarını sağlamak için BLACKPINK gibi küresel K-Pop sanatçılarını desteklemeye devam edeceğiz” dedi.

Canlı Soru & Cevap Tweet Linki için tıklayınız.

Haber Videosu


Editör: Buğurcan Baştuğ

Beğendim 0 Muhteşem 2 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

Haber Yorumları

Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır.

Yorum Yazın

CAPTCHA security code

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

yükleniyor
yukarı çık