Tahtın onur koleksiyonu

Taht İçin Yarat'ın (Create for the Throne ) parçası olarak dört sanatçı, farklı sahnelerden ve karakterlerden ilham alarak onur fikrini keşfediyor.

Beşiktaş Medya Grup

Game Of Thrones ile ilgili olarak dört sanatçı, farklı sahnelerden ve karakterlerden ilham alarak onur fikrini keşfediyor. Güzel Ölüm dizisi ile Robert Ball, Buz öyküsünü Oathkeeper'a tek parça olarak anlatıyor. Lena Danya, Unsullied'in yolculuğunu nasıl güzel yakaladığını anlatıyor. Eva Eskalinen, bütün Starks hikayelerini tek bir tabloda birleştirerek yakalıyor. Laurent Durieux ise; Longclaw oluşumunun arkasındaki süreci anlatıyor. İşte, efsane serinin onur koleksiyonu:

Oathkeeper

Sanatçı: Robert Ball, Dijital Sanatçı, Londra, İngiltere

“Oathkeeper hikayesinin en ilginç ve basit yönü olduğunu düşündüğü şeyi aktardım. Buradaki ilginç hikaye, Ned Stark'ın kılıcı Ice'ın hizmetine geri döndüğüdür. Sanki kendi iradesi varmış gibi, Sonra da Oathkeeper'ın en dikkat çekici anındaki görüntüye hayat vermeyi düşündüm. Stannis Baratheon'un başarısız Winterfell kuşatması. Bunu sembolizmle, zıt olan buz ve ateş renklerini, mavilerin ve kırmızıların aracılıyla elde etmeye çalıştım” şeklinde çalışmasını anlatan Robert Ball, Oathkeeper'ın aslan başını kurt haline getirdiğini ve Lannisters için bir zafer alameti olarak görülen kırmızı kuyrukluyıldızı dahil ettiğini ekliyor.

Lekesiz Kalkan

Sanatçı: Lena Danya, Ressam, Bradenton, Florida

“Su, gemiler, lekesizler, üç ejderha ve Daenerys'i dahil etmek istedim. Ayrıca Lekesiz Zırhını ve Targaryen filosunu daha iyi gözlemlemek için sezon 6 ve 7'den bazı bölümleri tekrardan okudum.” diye anlatan Lena Danya, yaklaşık sekiz ayrı sahneye başvurduğunu söylüyor. “Her şeyin kalkanda nereye gideceğini belirlemek için referanslarımı birleştirerek ve dijital olarak farklı unsurlar üzerine boyayarak resmin dijital bir versiyonunu yarattım. Kalkanı hazırladıktan sonra, şekilleri ve ana hatları tebeşirle çizdim ve yağlı boyayla devam ettim. ” diye ekliyor ve devam ediyor:

“Kalkanın şekli etrafında çalışmak beklediğim bir görevdi. Işığın eşit olarak yansıttığı tamamen düz yüzeylerde resimler yapmaya çok alışkınım. Kalkan kavisliydi ve çıkıntılı bir merkez noktası vardı, bu yüzden kalkanı tepesine boyamaya gelince, bu alanlardan çok fazla ışık yansıyordu ve değerleri doğru görmek zordu. Kalkanın tabanını boyayarak, belirli alanlara yeteri kadar ışık ulaşamayarak karanlık görünmelerini sağladı. Bununla mücadele etmek için, şöminemin konumunu ve yüksekliğini ve ışıklandırma ayarımı sürekli değiştirmek zorunda kaldım. ”

“Bu parçadaki gölgelerin çoğu için, çok fazla mavi kullandım. Uzak bir anı gibi solmalarını ve gökyüzü ve deniz manzarasıyla kaynaşmalarını istedim. Westeros'a sattıkları gibi, savaşlar arasındaki yolculukları boyunca denizin bir an huzur verdiğini hayal ettim. Bu durgunluk anını da dahil etmek istedim; yelken açtıkları güneşin sıcaklığını yaratmak için ince pembeler, sarılar, portakallar ve yeşiller kullanarak. ”

Stark Kalkanı

Sanatçı: Eva Eskalinen, Ressam, Vancouver, Britanya Kolumbiyası

“Çalışmalarımın çoğu için dijital olarak çizim yapıyorum. Farklı yineleme yapmak ve bu şekilde hızlı ayar yapmak daha kolaydır. Orijinal Stark kalkanı tasarımının dijital bir şablonuna sahiptim ve üzerine dijital çizim araçlarıyla çizim yapmaya başladım. Aklıma gelenleri sıraladım: aile üyeleri, duvar ve ötesi, kurtlar, Godswood ve Üç Gözlü Kuzgun. Tematik olarak tasarımın Stark ailesini ve onların hikayesini temsil etmesini istedim: kimi kaybettik, kim kaldı ve ne tür doğaüstü güçler Kuzey'de, oyunda ve nasıl bağlantılılar? ” şeklinde açıklayan Eva Eskalinen, sözlerine şu şekilde devam ediyor:

“Finlandiya'dan olmak, sert doğanın ve iklimin Starks gibi insanları şekillendirdiğine inanıyorum - bireysel cesaret, sebat ve hayatta kalmak için gereken güç. Starks benim görüşüme göre oldukça sert ve ciddi; kar ve karanlık ormanlar da var. Resmin tarzı oldukça grafiktir, ortaçağ sanatından ve İskandinav tasarımından ilhamı ödünç alır. Barışı kuzeye taşıyacağımı umuyorum. ”

Longclaw

Sanatçı: Laurent Durieux, İllüstratör, Woluwe-Saint Pierre Belçika

“Kağıda bazı hızlı kaba fikirler çizerek başlıyorum. Çalıştığını düşündüğüm bir şey bulduktan sonra onu renklendiririm. Konsept katılaşınca, olabildiğince doğru olabilmek için her türlü referansı ve belgeyi toplamaya başladım. Sonra siyah beyaz çizime ve son kompozisyona başlıyorum. Bir sonraki adım, dijital çapraz tarama ile boyama ve işleme. Siyah anahattı renklendirerek silerim. Çok sıkıcı ve zaman alıcı ancak nihai sonuç buna değer. ”