Nike'tan Tokyo Oyunları için beş farklı stil ikonuyla iş birliği

Nike, bu yaz Japonya'da gerçekleştirilecek olan Tokyo Oyunları için beş farklı uluslararası stil ikonuyla anlaştı.

Beşiktaş Medya Grup

Nike, bu yaz Japonya'da gerçekleştirilecek olan dünyanın en büyük spor etkinliği için spora ilişkin yeni ifade şekilleri ortaya çıkaracak beş farklı uluslararası stil ikonuyla anlaştı. AMBUSH©'tan Yoon AhnUndercover'dan Jun Takahashisacai'den Chitose AbeALYX'ten Matthew Williams'ın ve Virgil Abloh'un Off-White markasının her biri sporda benzersiz ifade şekillerini destekliyor. Tasarımcılar sporcuların ve de spor kıyafetlerinin kendine özgü tarzını eşit şekilde ifade ederken, her bir tasarımcı konuyu sporun çeşitli dallarında farklı bakış açılarından ele alıyor.

İnisiyatif toplu olarak sporun hayal gücünü tetikleyen, olası kılan ve canlılık üzerine kurulu birleştirici gücünü ön plana çıkarıyor. Spor kültürünün sınırlarını ve engellerini aşmayı sağlayan asi ruhu, yeni arketiplerin oluşumunu, modern spor bilimi araştırmalarını ve taraftarlığın coşkusunu ele alan bu inisiyatifte tüm dallar tek bir amaç çerçevesinde bir araya geliyor.

Koleksiyonların hepsi bu yaz satışa sunulacak.