36 milyon TL'lik dev anlaşma

Vodafone Türkiye ile Beşiktaş Jimnastik Kulübü arasında 36 milyon TL'lik dev anlaşmaya imza atıldı.

Beşiktaş Medya Grup

Beşiktaş JK'nin forma göğüs sponsorluğuna Vodafone ile devam edeceği öğrenildi. Beşiktaş JK ile 6 yıl önce 150 milyon doları aşan değeriyle Türk spor tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmasına imza atan Vodafone Türkiye, 5 yıldır sürdürdüğü forma göğüs sponsorluğunu 2 yıl daha uzattı. Anlaşmanın değeri ilk yıl için 16 milyon TL olurken, toplamda 36 milyon TL’ye ulaşacak. Yeni sponsorluk anlaşması, Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Orman, Vodafone Türkiye CEO’su Colman Deegan ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy’un katılımıyla, Vodafone Park’ta düzenlenen imza töreniyle duyuruldu.

Beşiktaş JK ile 6 yıl önce 150 milyon doları aşan değeriyle Türk spor tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmasına imza atan Vodafone, 5 yıldır sürdürdüğü forma göğüs sponsorluğunu 2 yıl daha uzatmak için anlaştı. Anlaşma ilk yıl için16 milyon TL olarak yapılırken, toplam değeri 36 milyon TL’ye ulaşacak. 1+1 yılolarak yapılan anlaşma, ilk yılın sonunda tarafların değerlendirmesine bağlı olarak ikinci yıla uzatılacak. Böylece Vodafone, Beşiktaş JK Futbol Takımı ana sponsoru olmaya devam ederken, Beşiktaş JK da 2019-20 ve 2020-21 sezonlarında Vodafone’un ismini göğsünde taşımayı sürdürecek. Yapılan anlaşmayla birlikte, Vodafone’un forma göğüs sponsorluğunun toplam değeri 7 yıl için yaklaşık 31,6 milyon dolara ulaşmış olacak. Vodafone Park’ta gerçekleşen imza törenine Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Orman, Vodafone Türkiye CEO’su Colman Deegan ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy katıldı.

Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Orman, şunları söyledi:

“Beşiktaş JK olarak birlikte yürüdüğümüz markalarla el ele değer kazanmaya devam ediyoruz. Biz yıllar önce Beşiktaşlıları Avrupa’nın en iyi stadına kavuşturacak dev bir projenin hayallerini kurarken, Vodafone bizim hayallerimize inandı. 2013 yılında Türk futbol tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmasına karşılıklı imza attık ve Vodafone hem dünyanın en teknolojik stadının adında hem de takımımızın göğsünde yer almaya başladı. Bugün forma göğüs sponsorluğumuzu 2 yıl daha uzatmak için bir aradayız. Beşiktaş JK olarak, Vodafone gibi bir dünya devi ile birlikte olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.”

Vodafone Türkiye CEO’su Colman Deegan ise şöyle konuştu:

“Beşiktaş JK ile 6 yıl önce 150 milyon doları aşan toplam değeriyle sadece Türk spor tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmasına değil, aynı zamanda uzun soluklu bir gönül birliğine imza attık. Beşiktaş ile son derece verimli ilerleyen bir işbirliğimiz var. Türk futbolunda örnek işler yaptık, yapmaya devam edeceğiz. Beşiktaş’ın mabedine ismimizi verdik. Beşiktaş’ın gönlümüzdeki yerinin bir göstergesi olarak, siyah-beyazlıların kalbine daha da yakın olmak istedik ve 5 yıl önce forma göğüs sponsoru olduk. Bu sponsorluğumuzu 36 milyon TL bedelle 2 yıla kadar daha uzatma kararı aldık. Böylece, forma göğüs sponsorluğumuzun toplam değeri 7 yıl için yaklaşık 31,6 milyon dolara ulaşmış olacak. Beşiktaş’ın Vodafone logolu formaları bugüne kadar olduğu gibi önümüzdeki süreçte de gururla taşıyacağına yürekten inanıyoruz. Logomuzun uğur getirmesini diliyor ve takıma yeni sezonda başarılar diliyoruz.”

Formalar satışta

Beşiktaş JK’nın adidas imzasını taşıyan Vodafone logolu yeni formaları, 3 farklı tasarımda, yetişkin erkek, kadın, çocuk ve bebek kategorilerinde satışa sunulacak.

Formalar Vodafone mağazaları ile Türkiye’nin her yerinde

Vodafone Türkiye, forma göğüs sponsorluğu kapsamında Beşiktaş taraftarlarını sevdikleri takımın formalarıyla her il ve ilçede buluşturuyor. Beşiktaş formaları, Türkiye’deki tüm Vodafone mağazalarından sipariş verilebiliyor. Böylece, Beşiktaş JK’nın resmi satış noktaları Kartal Yuvaları ve adidas mağazalarından yapılan forma satışlarına, Türkiye’nin dört bir yanına yayılmış olan Vodafone mağazaları aracılığıyla da destek olunuyor.

Vodafone Park, 600 binden fazla taraftarı ağırladı

Türkiye’nin ilk akıllı stadyumu Vodafone Park, uçtan uca Vodafone’un güçlü iletişim altyapısıyla donatıldı. Nisan 2016’da açılan Vodafone Park, bugüne kadar hazırlık maçları hariç 600 binden fazla taraftarı ağırladı. Vodafone Park, akıllı bir stadyum olmanın yanı sıra müzik, kültür-sanat, moda, eğlence ve diğer etkinliklere de evsahipliği yapıyor.